Hej hej!

Jag har köpt ny vinterjacka och jag är såå himla nöjd! Köpte den på Stadium nu i helgen (Stadium är en förjäkla underbar affär förresten!) Så här ser den ut:


I helgen införskaffades även nytt garn, så nu till veckan ska jag börja sticka en mössa. Känns spännande med ett nytt stickprojekt då jag stickat fyra par tumvantar. :)

Helgen i övrigt har varit rolig. :) I fredags var jag hos Ida och åt tacos samt såg Idol och det känns som att jag, som så många andra, måste kommentera årets startfält. :) Calle är en solklar favorit hos mig...men snälla...Camilla!? Hon har inget där att göra, det enda hon gör är att ta upp en plats för de som förtjänar den bättre!

Igår, lördag, var jag på stan med Mikael och sen kom det lite folk hit innan vi drog iväg till en inflyttningsfest på Ålidhem. Det var kul :), men man känner sig lite sliten idag även fast alkohol inte intogs. Jag är inte van att gå och lägga mig sent tror jag. Jag är en trött människa. :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jäklar vilken snygg jacka! Lite avis jag blev nu :) Vad kul att du haft en kul helg, vill veta resten imorrn hehe. kram!

2009-10-04 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0