Fin besök

I helgen fick jag besök av mamma, pappa och syster. De kom i fredags lagom till Idol, så vi myste framför tvn. Jag tyckte programmet var riktigt bra och min favorit, Calle, var så duktig och söt. :) Synd att Camilla inte åkte ut men man kan ju inte få allt.

I lördags åkte vi ut på Ersboda och sen in till stan. Jag passade på att köpa fyra säckar kattsant på Willys när man åkte bil. :) På Jula köpte jag en värmefläkt som går varm (höhöhö) här hemma, så nu slipper jag äntligen frysa! Jag köpte även nya vinterskor ute på Skokanonen så nu är jag verkligen rustad för vintern med nya skor, ny jacka, egenstickade vantar och en mössa in-progress.

Lördagsmiddagen åt vi på Balder, jag tog Black & White med pommes frites. Det var gott och väldigt trevligt. Tyvärr fick mamma vänta väldigt länge på sin efterrätt men som tur var fick vi rabbat på notan utan att ens behöva be om det, så det var ju bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0