Söndagsskoj i Sundsvall

Idag var jag och mina föräldrar i Sundsvall för att handla lite ditt och datt. De skulle mest kolla på byggrejs eftersom de håller på att göra om nere i källaren, men det gjorde inte jag så mycket. :-P

Jag köpte bland annat detta:


Klänning från HM - tyvärr lite suddig bild men orka ta en ny och föra över på datan!



Linnébyxor, också från HM.



Affisch från IKEA, den ska jag rama in och hänga upp i mitt sovrum. :)

När jag gick runt i gallerian (jag gick själv eftersom föräldrarna var på byggaffär) så försökte jag tänka på att sträcka på mig och försöka ta lite mer plats eller vad man ska säga. Det kändes lite konstigt eftersom jag annars ofta brukar tänka på vad allt annat folk ska tänka om mig när de ser mig (jag själv tror ofta att de tycker jag ser konstig ut), vilket då leder till att jag känner mig väldigt uttittad. 

Jag vet att det låter helt galet att känna så men ändå var det mycket mycket värre för något år sedan så det går åt rätt håll iaf. :) Men iaf, när jag gick omkring idag, med mitt nya tankesätt, så kände jag mig mer avslappnad och brydde mig inte lika mkt om de andra som var där. Så det är verkligen nåt jag ska fortsätta med! :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0