Ny blogg!

Nu ska jag prova att blogga här istället för Windows Live, får se hur det går :)

Idag känns det som en bra dag, körde bil för första gången på mycket mycket länge och det gick mycket bättre än väntat. :) Förhoppningsvis kan jag köra till Härnösand ikväll också. Ja till Härnösand ska vi för att hämta upp min kära syster som kommer hem till Kramfors för att fira midsommar! :)

Hmm, nu kom jag bort lite från det jag skulle skriva. Anledningen till att jag körde bil tidigare idag var för att jag skulle lämna en massa böcker till Erikshjälpen som ska öppna här i Kramfors. :) Då kände jag mig väldigt duktig, för varför ska man slänga saker när man kan lämna in dem till en sån second handaffär? Återanvändning är bra skit! :) Att lämna in saker till just Erikshjälpen är också bra därför att överskottet från butikernas omsättning går till biståndsarbete. Här är en länk till Erikshjälpen om ni vill läsa mer om dem eller se efter vart er närmaste butik ligger. http://www.erikshjalpen.se/view.php

Ja det här spontana inlägget får ses som startskottet för ny bloggen :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med ny blogg! Windows live är ju faktiskt inte världens bästa.. Får se om jag också byter sen kanske :)



Nu lägger jag till dig på mina feeeeeeeds! hihi Kram!

2009-06-20 @ 14:00:42
Postat av: Mikael

Ser bra ut! Lycka till!

2009-06-20 @ 18:25:22
Postat av: Minna

Vilken trevlig blogg Marie! Alltid spännande att läsa människors bloggar :) Kul med mycket bilder också. Jag har själv en matblogg du gärna får kika in på :) Ha en fortsatt fin sommar!

2009-06-20 @ 18:54:43
URL: http://www.minnasmat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0