Lite jobb på det här så...



Idag började jag jobba! Som bilden antyder så jobbar jag som städare.  Det känns väldigt skönt att ha kommit igång och att ha gjort första dagen. Jag trodde jag skulle vara helt död imorse då jag gick upp 05.30, men det gick faktiskt riktigt bra! :) Så nu blir det att arbeta de åtta veckorna som är kvar till Londonresan, vilket är bra eftersom jag verkligen behöver pengar till nämnda resa. :) Men jag kommer också att kunna lägga undan en del, vilket är ännu bättre.

Och vet ni! Jag klarade den jobbiga hemtentan jag skrev i kursen "Metodik i miljö- och hälsoskyddsarbete"! :D Oh yeeeah! :)

Så summa av kardemumman; en bra måndag :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis till avklarad hemtenta! Jag klarade mig också, till min stora förvåning. Kändes som den sämsta tentan jag någonsin skrivit, men något måste jag ju fått till :). Lycka till på sommarjobbet, själv börjar jag inte förrän den 8:e så jag njuter av ledighet just nu!

2009-06-25 @ 12:19:31
URL: http://www.minnasmat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0