Snart helg!

Den här veckan är kortvecka för mig :) Jag har tagit ledigt på fredag och har jobbat in så jag kan sluta till 12 imorrn. Jag ska nämligen åka till Sundsvall med Lena och Mikael för att gå på gatufesten på torsdag. Sen ska vi sova över i min brors lägenhet tills på lördag. På fredagen ska vi gå på dans i ett ställe som heter Jättendal. Det ska bli spännande och kul att prova på det. :)

Så det blir ett längre blogginlägg med updates om det på söndag :)

Igår när jag kom hem och var alldeles slut efter jobbet (det är sjukt jobbigt att städa när det är så jäkla varmt, jag vill ha kyla!!!) så hade mamma köpt jordgubbar....mums!!!! Jag tycker att säsongens jordgubbar hittills har varit av otroligt skiftande kvalitet men dessa var perfekt! Kolla in bilden så ser ni vad jag menar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0