Skolstart

Idag började skolan och jag fick träffa Johanna och Patrik igen, det var kul! :D Synd att jag fortfarande är ganska så krasslig dock men förhoppningsvis är det bättre imorrn. Men det kändes bra att vara tillbaka på skolan iaf, även om jag inte sagt nej till en veckas ledighet till. ;)

Vi ska skriva C uppsats nu och idag hade vi första introduktionen, det verkar vara ett bra upplägg...mycket egen tid och så. Sen känns det som att vi fick en bra handledare också som har koll på det här med att skriva uppsats och hur SPSS fungerar. :)

Jag ska skriva uppsats med Johanna och Patrik och imorrn ska vi träffas för att riktigt bestämma vad vi ska skriva om. Det blir något inom livsmedelstillsyn/-säkerhet iallafall. :)

Ha de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0